09 jun 2014

B3ITs årsredovisning 2013

Här hittar du B3ITs årsredovisning för 2013. I år har vi jobbat lite extra för att göra den riktigt läsvärd både för våra kunder, samarbetspartners, medarbetare och blivande kollegor.

Här hittar du flera intressanta kundcase som visar tyngden och spännvidden i de uppdrag och åtaganden som vi idag arbetar med hos bland andra Rikspolisstyrelsen, SF Bio och Stockholms Läns Landsting. Samtidigt lyfter vi fram några av våra kollegor i lite mera personligt skrivna personporträtt. Och sist men inte minst så har vi försökt att sammanfatta de första 10 åren med B3IT.

- Det har så här långt varit en fantastisk resa, från en blygsam start 2003 till dagens verksamhet med ett tiotal bolag, med över 240 fantastiska medarbetare, säger Sven Uthorn, VD B3IT-koncernen.

- Vi jobbar nu vidare mot visionen att bygga Sveriges bästa konsultbolag, både för våra kunder och våra medarbetare. Vi vill fortsätta att växa med hög kvalitet i allt vi gör. Vi vill fortsätta att bygga allt starkare kundrelationer. Och vi vill fortsätta att rekrytera och erbjuda attraktiva utvecklingsmöjligheter för Sveriges vassaste konsulter, avslutar Sven Uthorn.

B3ITs ÅRSREDOVISNING 2013 (pdf)