MENY

Möt B3IT på Webbdagarna

Välkommen till Webbdagarna den 21-22 mars 2017 – Sveriges ledande event och mötesplats för alla som jobbar med digitala kanaler.

B3IT är tillsammans med Microsoft "Guldpartner" till Webbdagarna och självklart finns vi på plats både på scenen och i en egen monter.

Kom och lyssna på vår presentation med Nordic Cinema Group

ROI: På väg mot framtidens bioupplevelse
– ett nedslag mitt i en digital transformation

Hur går en digital transformation av ett stort bolag verksamt på ett flertal marknader till? Vad behöver man göra, och vad ska man verkligen undvika? Benjamin Glaser från Rebel & Bird (som ingår i B3IT) och Maria Ardstål från Nordic Cinema Group, berättar öppet och ärligt om lärdomar från ett pågående arbete med målet att skapa Europas bästa bioupplevelse.

Ta del av de första resultaten av arbetet och få en inblick i hur man med nya arbetsätt, utgångspunkt i data och med fokus på kunden har tagit fram en ny bio-webb med 400 procent ökad konvertering.

Tid och plats: Stockholm Waterfront, kl 13.45-14.10 tisdag 21 mars 2017

TIPSA EN VÄN

MINGLA MED ELITEN INOM SVERIGES DIGITALA NÄRINGSLIV

Det är hit du ska gå om du vill få inspiration i världsklass av svenska och internationella webbprofiler. Dessutom får du chansen att nätverka med 1600 deltagare och representanter från hela Skandinaviens digitala näringsliv.

Och på tisdagskvällen är det After Work med underhållning och lättare förtäring. Besök B3ITs monter så berättar vi mera om hur vi hjälper våra kunder med digital transformation.

Här kan du läsa mera om programmet för Webbdagarna 2017. Anmäl dig snarast då platserna brukar ta slut.