06 okt 2015

Frukostseminarium Customer Experience 360°

Utveckla kunddialogen med rätt kundfokus i alla kanaler. B3IT bjuder på frukost torsdagen den 5 november med intressanta tankar om Customer Experience i det nya medialandskapet.


B3ITs populära frukostmöten hålls i Westmanska Palatset, Holländargatan 17 i Stockholm

De flesta företag möter idag sina kunder via en rad olika kanaler, som E-tjänster, chat,
call center och sociala media. Men ofta har man inte tagit ett samlat grepp om dessa kanaler utifrån kundens perspektiv, utan de hanteras på olika sätt i organisationen.

Här finns en stor potential för nöjdare kunder och fler affärer, både vad gäller samordning av budskap, förenkling av rutiner och ett bättre kundbemötande.

Johan Bjurström och Birgitta Jelvin från B3IT berättar om varför det är viktigt att ta ett helhetsgrepp på Customer Experience, Jan Wärmlind från Genesys berättar om hur du kan utveckla kunddialogen i ”det digitala kundmötet” och Jason Andersson berättar om vinnande koncept inom Customer Experience hos både svenska och utländska bolag.

Välkommen att anmäla dig och ta gärna med en kollega. Vi ser fram emot att träffas.
Här hittar du inbjudan som pdf: Customer Experience 360° - utveckla kunddialogen i det nya medialandskapet

Seminariet är kostnadsfritt men antalet platser är begränsat och föranmälan krävs.

Hör av dig till någon av dina kontakter hos B3IT 
så får du en personlig inbjudan med länk till anmälan!

A G E N D A

Tid och plats: Westmanska Palatset, Holländargatan 17, Torsdag den 5 november

07.30 Samling med kaffe och frukost

08.00 Introduktion till Customer Experience med ett 360° perspektiv
Johan Bjurström och Birgitta Jelvin, B3IT

08.15 Det digitala kundmötet - vilka krav ställer morgondagens kunder? 
Jan Wärmlind, Genesys

08.45 Customer Experience – vinnande koncept då, nu och i framtiden
Jason Andersson, expert inom Contact Center och Unified Communications

09.15 – 09.30 Frågor, funderingar och reflektioner